humankind victor opendev коды
Humankind: Виктор ОпенДев уже доступен
В ходе разработки Humankind мы предоставили нашим игрокам несколько возможностей попробовать игру и сообщить нам, что они думают, через программу OpenDev. Каждый раз мы видели ценные данные опросов, интересные обсуждения и конструктивные отзывы. И каждый раз за периодом OpenDev почти сразу же возникал один вопрос: когда в следующий раз мы сможем протестировать игру и дать отзыв?
Ответ на этот вопрос столь же прост, как и увлекателен: прямо сейчас!
С четверга 22 апреля по понедельник 3 мая, новый Victor OpenDev доступен в Steam. В этом сценарии OpenDev у вас будет до 150 ходов, чтобы вести вашу цивилизацию от эпохи неолита до конца эпохи раннего Нового времени. Как только вы закончите игру, вам будет предоставлена возможность заполнить анкету, как в предыдущем OpenDev.
Те из вас, кто ранее участвовал в OpenDev, могут заметить, что эта область очень похожа на Lucy OpenDev. Хотя мы знаем, что наши фанаты хотят опробовать последние две эпохи игры, мы хотим сосредоточиться на контенте, которым делились раньше, и иметь возможность сравнивать отзывы, поскольку мы внесли много улучшений в игру со времен Lucy OpenDev. Вот несколько примеров:
Итак, как вы играете в Victor OpenDev, чтобы дать нам свой отзыв? Есть несколько способов заполучить его:
Говоря о дропах Twitch, это OpenDev дает еще один шанс заработать аватары влиятельных лиц через дропы на участвующих каналах. Войдите в свою учетную запись Games2Gether и убедитесь, что ваша учетная запись Twitch связана, как описано выше, и вы настроены на получение выпадения аватара при просмотре их каналов. Если на этот раз вы не можете смотреть их трансляции в прямом эфире, не стоит беспокоиться: будут другие шансы заработать эти аватары, и вы все равно сможете играть против них после выпуска.
Humankind victor opendev коды
Not sure how its ‘clickbait’ as its as advertised and all
The linking to G2G is to control both who gets access to OpenDev as well as to ensure that beta keys are not ‘sold’ on shady website. This is a common issue that also results in many support tickets from users complaining about their game not being the full version. These users tend not to want to believe they got scammed. Also the scammers give their victims the run around by insisting that either Steam or the developers are at fault. Also watching twitch steams is a good way for a person to get a decent grasp of how the game play is so they can even decide to participate or not.
Hi, i have pré-order the game but i havent the play button on the Victor steam page
Not sure how its ‘clickbait’ as its as advertised and all
[. ]
I can’t understand why people always complain about things nobody force them to do. Just see the bunch of similar posts for other EA / beta games (hello BG3 and so on).
For the «watch 3 hours on Twitch» well. this could be a bit «overkill» but I see this as a manner to get only people really invested in the game (that’s why people which actually pre-ordered the game / already played the previous beta have automatic access to it). For a game studio, a beta is successful only if players test the game enough and give proper feedback then. I may be wrong but @Shamrock00769 and @I_R_Barney seem to be the exact kind of players not enough supporting the game and the amplitude team to do so.
The game is not released yet so these people should just wait for the release date, especially if they don’t want to beta-test or think they «don’t wanna pay full price for an EA / beta».
Besides when you pre-order something else (book, shoes, etc.) you pay full price (or quite) and get the product only when it’s ready (some weeks / months / never and get a refund if you’re lucky). There is no «demo version» of the product you can use right after pre-ordering, and even if there was I’m quite sure nobody would complain about it. This argument is very specific to gamers.
Humankind victor opendev коды
The Lucy OpenDev was the first chance for our players to try out the Civics and Ideologies. Using Civics to shape the laws and customs of your people and nudging their ideologies with your choices in narrative events resonated well with many players, though many felt that pushing to the end of an ideology axis was always the best choice, that some ideologies were more valuable than others, or were frustrated by not knowing how to unlock more civics.
1) I like putting stability at the starting point for civics. It’s a great fit thematically.
2) All told, I still find the system to be more annoying than compelling. A lot of times I don’t even notice that I’ve unlocked a new Civic point, and honestly, I don’t really care that much. So eventually I get around to allocating a point and trading a little Science income for Faith income, good for me. Every now and then there’s a more meaningful choice to be made, but by and large the «cry wolf» effect means that after the third time of not finding a compelling civics choice to make, I’m not going to devote much time or energy to keeping up with the mechanic.
I’ll probably end up repeating this on the feedback I leave here (and in the 30-point numbered lists I submit with the survey, sorry about that!), but Humankind’s cup runneth over with a lot of small, frequent, ultimately unexciting or inconsequential choices, and I would much rather have fewer, more meaningful choices.
Stability could be a bit more granular, the «90% or nothing» approach means that i’m either 6 turns away from unlocking a civic point (and thus swimming in them which takes away allocation choices) or 16 turns away (and then it’s more balanced). Something in the middle would be nice.
Otherwise I concur with the comment above, choices look interesting until you realize that they’re not very impactful (and by impactful I don’t mean from a bonus perspective but more from a gameplay perspective, civics should push you to play in different ways and very few of them do that)
I also feel that one or two additionnal axis could diversify the system a bit, but that’s maybe for an expansion than the base system.
Civics are very exciting, I got to nationalize means of productions and replace press with loyal propaganda!
Not sure why I was presented with all those choices as Medieval England where there’s no press and all means of productions are effectively nationalized anyway though.
Only 3 hours in, did I miss how civics get unlocked? Every now and then I get notified a new civic is available but why does that happen.
Unless I get a notification for being able to change it, I have no fing idea how to even find them on the UI.
Only 3 hours in, did I miss how civics get unlocked? Every now and then I get notified a new civic is available but why does that happen.
Unless I get a notification for being able to change it, I have no fing idea how to even find them on the UI.
Given the abundance of stability from luxury resources, after meeting 2-3 other civs I was at easy permanent 100 stability. leading to me having up to 5 unspent civic points simply because I was gaining them faster than I was able to spend them.
Maybe offer an alternative way of spending civic points? I.e. to influence civics of other empires (forcing Osmosis events?), or to be able to fine-tune your axis alignment?
As well I feel like the axis’ should have more impact. +10% yield is pretty meager for ‘fanatic devotion to ideology X’. Maybe give the axis’ more segments and make it +10/20/30? It’s not as if flat percentage boosts would be more game breaking than the various exponential synergies (i.e. trade) already in the game.
The osmosis event, especially early game, is terrible. You either give up your ability to make decisions for your nation and have them overwritten by whatever the other player is doing (because having other players make your decisions for you in a strategy game is fun?) or you lose 50(!) stability.
50 Is such a ridiculous number. It’s effectively lose a city or lose whatever choice you made. In a game that’s supposed to be about choices, having them overwritten because someone settled close to you is just awful.
50 Is such a ridiculous number. It’s effectively lose a city or lose whatever choice you made. In a game that’s supposed to be about choices, having them overwritten because someone settled close to you is just awful.
If losing 50 stability makes you lose a city, you should reconsider your approach to maintaining stability in your cities. It’s supposed to be at 100.
They should clarify Osmosis events though, because the tooltip always reads ‘benefiting from foreign influence’, even when the negative variant you mentioned fires (because there’s a positive one giving a free tech, too).
So far I’m liking civics mechanics. Gives me a way to fine tune my civilization the way I want. I find that most civics are interesting and the choices varied.
On the UI side of things it might be nice to have next /prev arrows to go through your available civics instead of the X button.
2) I’m starting to see the clear superiority of Civ 6’s civics card system, with it’s build-a-government nature and regular opportunities to revisit and upgrade those choice. A big problem with Humankind’s civics is that on any given run, half of them don’t really apply, but I still feel like I’m supposed to use my excess civics unlocks. So at the moment, most of the effects (both from the perk and the alignment axis) are too weak individually because I’m supposed to have a dozen or two of them, and the the effects eventually (maybe? hopefully?) add up to something meaningful.
50 Is such a ridiculous number. It’s effectively lose a city or lose whatever choice you made. In a game that’s supposed to be about choices, having them overwritten because someone settled close to you is just awful.
If losing 50 stability makes you lose a city, you should reconsider your approach to maintaining stability in your cities. It’s supposed to be at 100.
They should clarify Osmosis events though, because the tooltip always reads ‘benefiting from foreign influence’, even when the negative variant you mentioned fires (because there’s a positive one giving a free tech, too).
2) I’m starting to see the clear superiority of Civ 6’s civics card system, with it’s build-a-government nature and regular opportunities to revisit and upgrade those choice. A big problem with Humankind’s civics is that on any given run, half of them don’t really apply, but I still feel like I’m supposed to use my excess civics unlocks. So at the moment, most of the effects (both from the perk and the alignment axis) are too weak individually because I’m supposed to have a dozen or two of them, and the the effects eventually (maybe? hopefully?) add up to something meaningful.
I guess part of the issue is the dynamic system (speaking of, civ 6 is a good example of a theoretically good idea that just fails in practice when you look at the innovations) which is hard to balance between too restrictive or too attainable. A card system at least offers you real choices, even if half the cards are useless or niche.
Как далеко вы заведёте человечество в HUMANKIND™? Играйте 150 ходов во время Victor OpenDev с 22 апреля по 3 мая
Вам когда-нибудь хотелось переписать историю на свой лад? Воплотите свои мечты в реальность в HUMANKIND — пошаговой исторической стратегии от Amplitude Studios, которая выйдет совсем скоро! Ведите свой народ сквозь века, из неолита в Новое время, и объединяйте культурные элементы из нескольких эпох, чтобы сформировать свою уникальную цивилизацию. Вы получите свою толику славы независимо от того, строите ли вы величественные города или завоёвываете земли для огромной империи, но помните, что лишь одна цивилизация сможет оставить след в истории.
Вы можете оставить свой отпечаток в HUMANKIND уже сейчас, попробовав игру в рамках программы Victor OpenDev и поделившись с нами своими впечатлениями!
Что такое OpenDev?
Благодаря программе OpenDev мы можем предоставить нашим игрокам доступ к определённой части игры — на специально созданной карте и на ограниченное время. Затем мы изучим все полученные отзывы, и это поможет нам сделать нашу игру ещё лучше. Каждый, кто оформил предпокупку HUMANKIND™ в магазине Epic, сможет принять участие в программе Victor OpenDev с четверга, 22 апреля, по понедельник, 3 мая, запустив HUMANKIND™ в своей библиотеке.
В этом сценарии вы начнёте свой путь в эпоху неолита с кочевым племенем. Игра будет продолжаться до тех пор, пока ваша цивилизация не достигнет начала Нового времени, или пока не пройдёт 150 ходов (смотря, что из этого произойдёт раньше). По завершении сценария мы попросим вас заполнить анкету и поделиться в ней своими впечатлениями об игре в целом и о некоторых аспектах в частности. Это поможет нам собрать отзывы, чтобы улучшить игру перед её выходом в августе. Если у вас есть дополнительные комментарии по игре, мы будем рады их получить в разделе OpenDev Humankind на форуме Games2Gether.
Если вам хочется узнать больше об игре Humankind™, обязательно посетите её страничку в магазине, а также подпишитесь на нас в Twitter и Facebook и будьте в курсе самых свежих новостей.
Купить HUMANKIND™ Digital Deluxe Upgrade
Купить HUMANKIND™ Digital Deluxe Edition
Контент для этой игры Просмотреть все (5)
Специальное предложение при предзаказе
Об этой игре
ЭКСКЛЮЗИВНЫЙ БОНУСНЫЙ КОНТЕНТ ДЛЯ ПЕРВЫХ ПОКУПАТЕЛЕЙ ДОСТУПЕН ДО 24 АВГУСТА
HUMANKIND™ — историческая стратегия, в которой вам предстоит заново написать всю историю человечества и создать уникальную цивилизацию из элементов разных культур.
В состав цифрового Deluxe-издания входят:
— Цифровая копия HUMANKIND™
— Цифровой саундтрек HUMANKIND™ (.mp3)
— Постер с отрядами и деревом технологий (.pdf)
— Набор «Нотр-Дам» и многое другое!
Владельцы стандартного издания могут приобрести улучшение отдельно и получить следующее содержимое HUMANKIND™:
Саундтрек HUMANKIND™ (.mp3)
Постер с отрядами и деревом технологий (.pdf)
Набор «Нотр-Дам»
СОЗДАЙТЕ СВОЮ ЦИВИЛИЗАЦИЮ
Создайте свой уникальный народ, комбинируя 60 исторических культур, и управляйте им от древних времен до наших дней. Начав игру за небольшое племя в эпоху неолита, доберитесь до эпохи Древнего мира как вавилоняне, затем встретьте античную эпоху в обличии майя, войдите в Cредневековье в роли омейядов, напишите историю Нового времени от лица британцев и так далее. Каждая культура привносит в игровой процесс свои особенности, поэтому варианты игровых сценариев практически бесконечны.
ИСТОРИЯ ВСЕГО МИРА — ВАША ЛИЧНАЯ ИСТОРИЯ
Участвуйте в исторических событиях, принимайте сложные решения и совершайте важнейшие научные открытия. Раскройте природные богатства планеты или постройте самые невероятные людские творения. Все игровые элементы исторически достоверны. Придумайте, как совместить их, чтобы сделать мир таким, каким видите его вы.
ОСТАВЬТЕ СВОЙ СЛЕД В МИРОВОЙ ИСТОРИИ
Сам путь важнее, чем его окончание. Слава — новое единое условие победы. Каждое ваше великое деяние, каждый выбор, каждая военная победа послужат вам ступенями к славе, помогут оставить след в истории мира. Побеждает игрок, накопивший больше славы, чем все остальные. Сможете ли вы оставить самый глубокий след в истории?
ВЕДИТЕ ТАКТИЧЕСКИЕ СРАЖЕНИЯ НА ЗЕМЛЕ, НА МОРЕ И В НЕБЕ
Каждый бой в HUMANKIND™ выглядит как миниатюрная пошаговая настольная игра, проходящая на реальной карте мира. Разделяйте свои армии, командуйте войсками — в том числе уникальными для вашей культуры — и используйте их особые способности. Создавайте грозные орудия, а с их помощью осаждайте и захватывайте города. Участвуйте в масштабных, длительных сражениях и не бойтесь бросать в бой подкрепления!
СОЗДАЙТЕ СОБСТВЕННОГО ЛИДЕРА
В HUMANKIND™ вы выступаете в роли предводителя, облик которого вы можете создать и настроить самостоятельно! С ходом игры и по мере развития вашей цивилизации внешность вашего аватара будет меняться. Вы также сможете повышать уровень своего лидера и открывать для него новые облики. Похвастайтесь ими перед другими игроками в сетевой игре, которая поддерживает до восьми игроков.