overkill s the walking dead коды
Overkill’s The Walking Dead: Таблица для Cheat Engine [UPD: 11.11.2018]
Default Active(Can’t DeActived) :
Unconditional Interactive (Unlock everything and Do anything without conditional verification)
Unconditional Use Item (Use you Skill Item with no conditional item will go Lower than 0)
InGameCheat:
HpFinder:
GetUntisHp if they > 150.0 Adn add to table(HostOnly)(Not recommended)
CraftResFix:
CraftRes will Max Out (affect to others if you ar Host)(HostOnly)
Ammo:
Unlimited Ammo (affect to others if you are Host)
Silencer:
Unlimited Silencer (affect to others if you are Host)(HostOnly)
NoNoise:
NoNoise rise up when shoot with no Silencer or someting else to make noise (affect to others if you are Host)(HostOnly)
Finders:
ModFinder:
Point your Mouse on to a Part,and press 1 to Favorite it,then The Values Shows up
ModFix:
ActiveThis And switch page to parts,All parts will up to legend
SurvivorsFix:
ActiveThis And switch page to Survivors,All Survivors will Set to lv 10 and a star
GameResFix:
ActiveThis And switch page to Camp Upgrade,All res will Max Out(Use res to Refresh display num)
LevelHardLocker:
AcitveThis And Switch Difficulty,Address append to table list
Use CheatEngine 6.8.1 x64
IF Game crash immediately or debug can’t attcach, go setting change to a another debug method
Процесс запуска:
1. Запустить Cheat Engine, «Load» и выбрать таблицу
2. «Select a process to open», выбрать нужный процесс.
3. Выбрать нужную опцию, поставить крест.
Скачать Cheat Engine с нашего сервера Вы сможете здесь.
Overkill’s The Walking Dead: Таблица для Cheat Engine [1.1.1]
Настройка и запуск:
Необходим Cheat Engine 6.8.1 x64
Настройте его как на картинках
Запускайте игру, затем таблицу, нажмите Yes
Процесс запуска:
1. Запустить Cheat Engine, «Load» и выбрать таблицу
2. «Select a process to open», выбрать нужный процесс.
3. Выбрать нужную опцию, поставить крест.
Скачать Cheat Engine с нашего сервера Вы сможете здесь.
вроде все делал так ставлю крестики сворачиваю и не хрена не меняется мож как то надо тип активировать крестики (разраб плис инструкцию)
моды легендарные, как сделать чтобы все моды были например редкие?
FearLess Cheat Engine
Community Cheat Tables of Cheat Engine
Post by SunBeam » Tue Nov 13, 2018 10:50 pm
Removed the online allowing console cheats patches from the DLL.
Modifications done to the source code:
You will now find two text files in your Steam folder, where the executable is (e.g.: G:\SteamLibrary\steamapps\common\OVERKILL’s The Walking Dead\OTWD\Binaries\Win64):
6) If you ever need to re-dump them, press Numpad /. The files will be re-created with synced information.
Now that you know what you have to do, what can I use these files for? Well, for analysis and quick editing of in-memory UE data. How? See the example below. Let’s do an ammo scan and see how the ObjectDump.txt file helps us (this will be your main file to look at). So.. enter first map (in Private mode), kill first wave of zombies, then do a scan for the ammo value you see on-screen for your pistol. Continue the scan/next process till you have one address that you know is the address of your ammo. Here’s my scenario:
Now we want to learn what writes to this address when we fire the gun. Right-click the address in the list > «Find out what writes to this address» > OK. And a window will open up. Then fire. This happens for me:
The instruction is: «mov [rbx+000002B8],esi». What this means is ESI value is written into the memory space appointed by RBX register (it is an address) at offset 0x2B8. In my case, RBX == 000001662E18F040.
Now comes the fun part. If you’ve injected the DLL, then press Numpad /. The two text files will be re-created. Let’s open ObjectsDump.txt and search for our address:
Note that in this demo we’re looking at the Widget value of our ammo; it’s not the real deal. Ammo is stored someplace else you can find by back-tracing. Here’s the run-down on a second map load (didn’t have the console on to do «giveammo 999»):
And this is where the real write happens:
That’s it for now. Enjoy.
Lib updated to v1.1
Attached an archive containing an injector (yes, your AV will go haywire and tell you there’s a virus in the archive; I don’t care for your reports; the tool is legit, you can find it on google). Here’s how to work it out:
Having said that, the file I’ve linked below in the first release is obsolete (works only for 1.0.5).
As it stands today, the 13th of November 2018, google returns no results when looking up «the walking dead enable console». Try your best, high and low, and let me know if you find one such place. The reason I am writing this intro is I know a lot of websites/communities with high activity and a tremendous number of users will take this and claim it as theirs, without giving credit where due. Same goes for all your friendly youtubers who can’t wait to grab something like this and advertise it to their benefit.
Lastly, since this isn’t posted anywhere else on the internet, this is where you got it FIRST. Remember this.
③ Extract OTWD-Win64-Shipping.exe from the archive you just downloaded to this folder.
④ Head to C:\Users\ \AppData\Local\OTWD\Saved\Config\WindowsNoEditor, open Input.ini and add the highlighted lines.
Post by myden » Tue Nov 13, 2018 11:08 pm
Post by Zircon » Tue Nov 13, 2018 11:39 pm
Post by SunBeam » Tue Nov 13, 2018 11:42 pm
Post by jonaaa » Tue Nov 13, 2018 11:45 pm
Post by Zircon » Tue Nov 13, 2018 11:48 pm
Post by Standalone » Tue Nov 13, 2018 11:49 pm
Post by SunBeam » Tue Nov 13, 2018 11:49 pm
Also.. see this: [Link]
Post by jonaaa » Tue Nov 13, 2018 11:56 pm
Also.. see this: [Link]
Here’s my 1.0.5 cracked executable:
Post by Zircon » Wed Nov 14, 2018 12:00 am
Post by SunBeam » Wed Nov 14, 2018 12:17 am
Post by Standalone » Wed Nov 14, 2018 12:28 am
Post by awpmybae » Wed Nov 14, 2018 12:31 am
Skybound разорвала контракт с издателем Overkill’s The Walking Dead. Консольные версии игры отменены [обновлено]
Оригинальная новость. Кажется, мытарства Overkill’s The Walking Dead подходят к концу — компания Skybound Entertainment, основанная создателем «Ходячих мертвецов» Робертом Киркманом (Robert Kirkman), объявила о расторжении контракта со Starbreeze.
«Сегодня мы разрываем контракт со Starbreeze Studios и прекращаем поддержку Overkill’s The Walking Dead, — сказано в официальном заявлении Skybound. — Наши творцы и их истории — неотъемлемая часть Skybound, и с 2014 года мы усердно трудились над переносом мира The Walking Dead в формат уникального кооперативного шутера. В рамках сотрудничества со Starbreeze мы сделали всё возможное, чтобы решить многие проблемы, связанные с игрой, но в итоге Overkill’s The Walking Dead не соответствует ни нашим стандартам, ни обещанному нам уровню качества. Мы приносим нашим фанатам глубочайшие извинения и разделяем их разочарование в игре. Мы твёрдо намерены предоставлять нашим поклонникам контент высочайшего качества и продолжим искать другие варианты видеоигр по интеллектуальной собственности [The Walking Dead]».
Напомним, что на протяжении разработки The Walking Dead её авторов преследовали многочисленные трудности — неудачная смена движка, ошибки руководства, кранчи и не только. О бедах игры и Starbreeze в целом мы подробно рассказывали в этой заметке.
Выход Overkill’s The Walking Dead на PC обернулся провалом. В период релиза шутер принёс своим создателям порядка 3.7 миллиона долларов и не оправдал финансовых ожиданий Starbreeze. Критики и пользователи встретили игру без энтузиазма — на её счету 51 балл на Metacritic, 54 балла на OpenCritic и лишь 51 % положительных отзывов в Steam.