project brutality чит коды
Project brutality — мод мода с использованием модов.
Брутального времени суток! Я хочу поделиться с вами небольшой находкой, вероятно, боянистой, но…
В общем, зайду немного из далека.
SGT_Mark_IV подарил DOOM новую жизнь, и продолжает работать над расширением возможностей членовредительства. За это ему огромное спасибо. Но, как оказалось, он так же дал базу другим фанатам творения Кармака.
Это сейчас не реклама будет, это я нашёл парня, который смог совместить Брутальный дум c элементами рогалика. Ага- вот оно то, чего не хватало, как по мне. Project Brutality за авторством pa1nki113r с Moddb совместил наработки нескольких модеров, включая сержанта и не менее выдающегося Quaker540, и создал почти идеальный дум, в который можно играть снова и снова.
Устраиваем баронам кислотный душ
Убивать так же весело, как и в чистом брутальном думе, число различных анимаций смерти, агонии и расчленения в котором к 20 версии стало просто запредельным и это ещё не законченный вариант. В дальнейшем Painkiller будет расширять монстро-оруже паки и количество предметов. К которым добавились различные виды рюкзаков с полезными свойствами, типа лечащего, превращающего шестиствольник в восемнадцатиствольник итд — скучать не приходится
От думера хоть по потолку бегай
Мод поддаётся некоторой настройке, можно корректировать элемент рандомности, или вообще его отключить, уменьшить или увеличить количество ошмётков и декалей. Кстати, в Project brutality тема мяса прокачана до нового уровня, количество Gib`ов удвоено — тот же кибердемон оставляет кучу детальных кусков своего механизированного тела.
Не знаю точно, сколько труда вложил сам автор в сей мод, а сколько позаимствовал
материалов у коллег- выглядит это очень достойно. Больше спойлерить не буду, мне было очень интересно самому разобраться с предоставленными в моде фишками. Пока не точно мне известно, но вероятно можно зарубиться в кооп. Ну вот и зачем мне теперь так мною ожидаемый Doom 4?(
www.moddb.com/mods/brutal-doom/addons/project-brutality
[Abandoned] Project Brutality 3.0 for Zandronum and FreedoomApp V1.0.2 addon
Brutal Doom
Doom mod | Released 2012
The definitive gameplay enhancement mod for the GZDoom and Zandronum engines. Adds realistic gore, dismemberments, headshots, executions, lightning effects, particles, makes enemies smarter and harder, makes gun louder and beefier, and adds epic new boss battles.
Location
Filename
Category
Licence
Uploader
Credits
Added
Updated
Downloads
MD5 Hash
Embed Button
Embed Widget
This is the Project Brutality for Zandronum and Freedoom app. to put it hard, this is ZScript Free Project Brutality. so yeah this works on old ZDoom based engines which don’t support ZScript. such as ZDoom,QuestZDoom(sorry if it works),gzdoom 1.9.1 and more. *Please don’t expect big further updates!* Thanks for SGtMarkIV and PAINKILLER
Original Project Brutality 3.0 is uses Lot of ZScripts and New GZDoom Features.
so, Original PB doesn’t works on Zandronum and Mobiles.(Freedoom app not Delta Touch.)
but this fanmade version of Project Brutality is based on old Project Brutality.
I add New Project Brutality Fonts and Sprites for this.
This mod’s concept is makes close to GitHub Project Brutality.
By the way, if it has some problems about Sgtmarkiv and Pa1nki113r. I will delete this. and after v0.9 is not v1.0. it will be v0.10,v0.11 and v0.12 like minecraft.
DMR Touchup, Car’s Sprites
PumpShotgun, DMR Reloads. SSG.
M2PlasmaRifle,Chainsaw(Still WIP),Carbine Bug fix and Other Something
PlasmaRifle,Kick,Grenade,HUD,Revolver,Pump Shotgun Animation and more!
Project brutality чит коды
87,446 | просмотров на YouTube™ |
37 | уникальных посетителей |
0 | добавили в избранное |
«Go to https://www.stretch.site/ if you would
like to watch this within the 4:3 aspect ratio.
Project Brutality is an amazing gameplay mod created by pa1nki113r, and it’s one of my favorite Doom gameplay mods I’ve played. It is like Brutal Doom, but with expanded arsenal and bestiary, and upgrades are available for some of the weapons to make them even more useful, such as a drum upgrade for the auto shotgun or powerful Dragon’s Breath shells for the regular shotgun. Most of the weapons have the weapon special which allows for the weapons to alternate different attacks, such as changing ammo types or firing rates. Like Brutal Doom, you can throw grenades at a mob of enemies, but you can also set proximity mines to set up traps against enemies. Project Brutality has a dynamic spawn system in default, meaning that later levels will spawn higher tier weapons and enemies, making this mod challenging to play particularly on 32-map megawads.
Project Brutality was originally released as an expansion of Brutal Doom, then it has been released as a standalone mod based on Brutal Doom v20b, and it further continues its gameplay expansion that Doom fans have wanted. Project Brutality 3.0 is still currently in development, and you can definitely check out its Discord channel right here for more content: https://discord.gg/2hJxXPc
Adrian’s Asleep
Into Sandy’s City
The Demon’s Dead
Running From Evil
Extermination Day (wad by Sgt_Mark_IV)
Doom 3 Sounds (Particle Fire Enhancer)
LMG & Quad Shotgun Overhaul (by IKDFA)
Doom II Hell on Earth (c) id Software 1994
Project Brutality (c) pa1nki113r 2015-2020″
Brutal Doom
Doom mod | Released 2012
The definitive gameplay enhancement mod for the GZDoom and Zandronum engines. Adds realistic gore, dismemberments, headshots, executions, lightning effects, particles, makes enemies smarter and harder, makes gun louder and beefier, and adds epic new boss battles.
Location
Filename
Category
Licence
Uploader
Credits
Added
Updated
Downloads
MD5 Hash
Embed Button
Embed Widget
This add-on for Project Brutality >Enables Cheats >Adds a Carbine Silencer Mode >Restores the PB final opener from «killing floor 2»
NEW V5 ADD-ON PACK FOR PB 3.0 NOW ON Moddb.com
NOTE: I WISH TO TAKE NO CREDIT FOR THIS. ALL CREDIT SHOULD GO TO THEIR RESPECTED OWNERS. THANKS.
Previously known as Project Brutality 203v5 (was not an Official PB Version), the V5 is a true add-on. Load it after Project Brutality v2.03.
DO NOT LOAD WITH THE OLD V5!!
FILE 1:
Extended 12 round rocket magazine
Carbine’s semi-auto fire mode is silenced. (will not alert monsters)
FILE 2:
Restores the PB final opener
Album: Killing Floor 2 Original Soundtrack
If you find any bugs, please let me know. DO NOT COMPLAIN TO THE CREATORS OF PB2.03 OR BD.
Special Thanks to TheBarge and pa1nki113r for their helpful information.
Nice, just used it.
No Brightmaps, so it moves smoothly in low graphic cards.
The Silenced Carbine is going to be more useful.
glad to hear that!! 😀
— Your avatar wouldn’t happen to be Guts from Berserk, would it?
Sweet! Great series, perfect for any anime or manga fan who plays Project Brutality.
Wouldn’t it be awesome if we could make anime/manga weapons for Project Brutality though?
Like my Zangetsu. Gut’s Dragonslayer, Alucard’s Casull and Jackal, etc.etc.etc.?
could we get someone to fix the rocket launcher section as well?
Whats wrong with it? 😮
I’ll be honest i don’t like PB’s rocket weapons the separate ammo thing spreads it too thin
Also the basic rocket launcher could have more ammo in its magazine =/
i know a 6 round canister is realistic, but we also have plasma and singularity guns so why can’t be there a rocket launcher that packs more ammo?
All im saying that there should be a unified ammo for all rocket weapons and more clip size for ol’ Mr. Kuh-Boom =x
I’ll see what I can do ;D
NOTE: the first part already exists in upgrade options menu.
If youre gonna have 12 it should be a rocket chamber in a box shape more than anything that attatches to the side of the launcher and the rockets channel through a ststem kind of like a 3×4 missile launcher bracket. The rockets can feed in through an automated system in the box that rotates into the launching device and when empty you can chuck aside like the old 6 feed barrel! Sprite sets would have to be made for a box upgrade along with new code. I hope all that i said made sense! Also alike other PB Addons all new code and such should be seperate so you can just drop this on the original PB by loading it after, and the file size is MUCH smaller 🙂 It should all still work! Plus the title can be something like «PB Enhancements» or something of your choosing
I know, but this would require acs(to which i am still trying to get the hang of), a decompiled copy of all acs in PB, and more experience with zdoom coding.in the future i would love to do a lot more, but for right now this is the best i can do with what i have at my disposal.
For anything you replace, just take the txt files of whatever you edited and slap them into a PK3 with proper names! For a new item it can take time to learn to make new code. However in some cases you can just take old code and edit it and make it into something new from there into a whole new item. Sprite work on the other hand you need some digital art skill haha
Thank you very much!! I have been wondering how to make a «real add-on» and have not been able to figure it out.(mainly because i was overthinking it lol XD)
Youre more than welcome! and i always overthink XD no biggie!
I was thinking make it like the old Unreal 8-Ball gun with a 6 barrel rocket launcher
Or
Make it like the Serious Sam rocket launcher (which model you want to use the 4 rocket rotary or the single shot new one is up to discussion really)
Anyway a 12 ammo box would be nice if not 24
with the ability to shoot 6 missiles at once
sadly that i cant do at this time.
Hey, do you know how turn off the new(ish?) sound effects? They completely ruin the experience for me and want to go back to vanilla sounds or be able to override them with sound wads, but I can’t seem to do either.
The Original PB has optional files for all Vanilla sounds.
Here.
Moddb.com
Is it working with multiplayer? v203 didnt work with any multiplayer launchers based on Zandronum. Always crahed with script errors.
Try Zandronum 3.0. Works good.
This is *NOT* an Real or Official update. Just wanted to point that out.
Also you restored the worst opening song ever. Everyone hated that song. It’;s cringeworthy.
note that the new song is just an instrumental version XD (no offense but this is an opinion. not «everyone» hates the song as i like it. I do however respect your opinion and hope you dont take offense from this.
At a glance, someone can easily mistake this for Project Brutality, so plus consider it.
I actually told him about this a little bit ago a few comments up and what to do. However you did a better job at doing so and included more too haha 🙂
On top of that, this is just a small modification. The author doesn’t need the whole giant *** file just to upload something with a 3 changes.
Finally, I was waiting for a new versio!
This is not a new version of Project Brutality.
Oh! Senpai is here! Hey man, do you have any clue abut why monsters enter an infight at level 16 of maps of chaos? they fight each others at the realy start of the map, when i alert then. and when i say all of them, i say ALL OF THEM IN THE MAP even those to are hidden when you trigger that horde when pick up the blue key. i asked the author of MoC but he don’t know, he say that could be a problem in PB or BD, do you have any idea about this?
Link to new V5 Add-on Pack For PB 3.0 is in the description.
This comment is currently awaiting admin approval, join now to view.
Форум С блэкджеком и импами
Отличный пост. Супер просто. Спасибо.
Отличный пост. Супер просто. Спасибо.
Привет всем у меня вопрос В проджект, бруталити3.0, у меня не ходит перс, на 8 карте, кнопки управления все проставлены а перс ходит боком и прыгает на 3 метра как лечить подобную вещь? в оригинальном думе такого нет
Привет всем у меня вопрос В проджект, бруталити3.0, у меня не ходит перс, на 8 карте, кнопки управления все проставлены а перс ходит боком и прыгает на 3 метра как лечить подобную вещь? в оригинальном думе такого нет
Привет всем у меня вопрос В проджект, бруталити3.0, у меня не ходит перс, на 8 карте, кнопки управления все проставлены а перс ходит боком и прыгает на 3 метра как лечить подобную вещь? в оригинальном думе такого нет
«Написано на правах некропостинга.»
Из интереса спрошу, проблема все еще актуальна? Все эти чудеса с управлением происходят только на map08? Если да, то в каком мегаваднике?
Привет всем у меня вопрос В проджект, бруталити3.0, у меня не ходит перс, на 8 карте, кнопки управления все проставлены а перс ходит боком и прыгает на 3 метра как лечить подобную вещь? в оригинальном думе такого нет
«Написано на правах некропостинга.»
Из интереса спрошу, проблема все еще актуальна? Все эти чудеса с управлением происходят только на map08? Если да, то в каком мегаваднике?
Сэм, вопрос жизни и смерти: когда последний раз обновлялся PB на сайте?
Сэм, вопрос жизни и смерти: когда последний раз обновлялся PB на сайте?
Не помню. Вроде он сам по себе уже месяц или около того не обновлялся. Так что вполне возможно, что тогда.
Не помню. Вроде он сам по себе уже месяц или около того не обновлялся. Так что вполне возможно, что тогда.
Всем DOOброго времени суток!
Скачал Project Brutality последнюю версию.
Играю-играю. Чувствую, что что-то не то. Чего-то не хватает. Обобщить не могу, поэтому перечислю проблемы.
Не расчитываю, конечно, что на мои вопросы найдутся ответы. Но я как минимум смогу актуализировать их.
Также предупреждаю, что ничего не имею против автора мода. Он крутой человек, который занимается крутыми вещами.
И его творчество нехило так подогревает наш очаг любви к этой игровой вселенной.
Однако, я не могу молчать об этом. Мне хочется поделиться своими моральными страданиями касательно этого мода. Ему нужны доработки. Уверен, что автор сам это понимает. Я лишь хочу обратить внимание на определённые проблемы из-за страха, что их могут упустить и так и не исправить.
349-ый пулемёт довольно элегантный и звучит приятнее, нежели гатлинг. НО в моей игре его вообще нет! Также автодробовик только к концу игры появляется. Вечно спавнится миниган, но он наоборот меня бесит. Невнятный звук стрельбы, слишком громоздкий и с раздражающей отдачей.
Ах да, Игломёт тоже заставляет желать чего-то другого. Несмотря на то, что это неплохая отсылка к первому Квейку, и что он может прикреплять врагов к стене, мне постоянно хочется его выбросить и не подходить к нему.
Сто пудов, я отметил не все проблемы мода, но решение этих проблем уже повысит веру в интеллект и тактичность человечества в 4 раза.
Другими словами, не хватает свободы настроек.
Я ковырял меню изо всех сил, не жалея глаза перед красным шрифтом, но ничего не нашёл.
Всем DOOброго времени суток!
Скачал Project Brutality последнюю версию.
Играю-играю. Чувствую, что что-то не то. Чего-то не хватает. Обобщить не могу, поэтому перечислю проблемы.
Не расчитываю, конечно, что на мои вопросы найдутся ответы. Но я как минимум смогу актуализировать их.
Также предупреждаю, что ничего не имею против автора мода. Он крутой человек, который занимается крутыми вещами.
И его творчество нехило так подогревает наш очаг любви к этой игровой вселенной.
Однако, я не могу молчать об этом. Мне хочется поделиться своими моральными страданиями касательно этого мода. Ему нужны доработки. Уверен, что автор сам это понимает. Я лишь хочу обратить внимание на определённые проблемы из-за страха, что их могут упустить и так и не исправить.
349-ый пулемёт довольно элегантный и звучит приятнее, нежели гатлинг. НО в моей игре его вообще нет! Также автодробовик только к концу игры появляется. Вечно спавнится миниган, но он наоборот меня бесит. Невнятный звук стрельбы, слишком громоздкий и с раздражающей отдачей.
Ах да, Игломёт тоже заставляет желать чего-то другого. Несмотря на то, что это неплохая отсылка к первому Квейку, и что он может прикреплять врагов к стене, мне постоянно хочется его выбросить и не подходить к нему.
Сто пудов, я отметил не все проблемы мода, но решение этих проблем уже повысит веру в интеллект и тактичность человечества в 4 раза.
Другими словами, не хватает свободы настроек.
Я ковырял меню изо всех сил, не жалея глаза перед красным шрифтом, но ничего не нашёл.