фоллаут 4 мод уэст эверетт

Фоллаут 4 мод уэст эверетт

Violet_Angel
Локализатор
—>
фоллаут 4 мод уэст эверетт. 560fdeaa2ef291c37e3a0be97017e55bc0341dcc7d9c6dc68ea533150119648b. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-560fdeaa2ef291c37e3a0be97017e55bc0341dcc7d9c6dc68ea533150119648b. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка 560fdeaa2ef291c37e3a0be97017e55bc0341dcc7d9c6dc68ea533150119648b. Violet_Angel Локализатор -->

Добавлено: 30 Март 2017
Просмотров: 15005 | Загрузок: 993 | Комментарии: 44

Этот мод позволяет вам захватить Уэст-Эверетт у супермутантов и использовать его в качестве поселения. На пустые места добавлены послевоенные дома, добавлены некоторые новые элементы, увеличена зона локации.

Есть 2 бомбоубежища: одно стандартное «Убежище на заднем дворе», а еще «Убежище МакГоверна». У обоих есть свои метки и они тоже обживаемы. В них можно отправлять спутников и назначать линию снабжения.

Все в поселении разбирается: ограды, мусор, обломки, деревья, дома, стены, тотемы, мусорные мешки, кровяные лужи и камни, как в «Scrap Everything». Однако есть одно НО: не разбирайте опоры ЛЭП и почтовые ящики. Опоры – это ваш генератор на 100 единиц энергии, а почтовый ящик используется в квесте Подземки (подробнее на скрине)!

Заграждение из мешков – это сторожевой пост, приносящий 2 единицы защиты. В меню крафта теперь есть коробка с предохранителями. Это генератор, добавляющий 3 единицы энергии, он позволит вам лучше обустраивать внутреннюю часть домов. Опоры ЛЭП можно подключить к любой создаваемой опоре и распределить энергию по всему городу.

Супермутант может один раз повторно появиться после установки более новой версии. Просто убейте его и он больше не должен появляться в этой области.

Когда вы покидаете область, направляясь к северной части, а затем возвращаетесь – то дома могут отдаляться друг от друга. После быстрых путешествий это лечится. Все из-за LOD. Я лично не люблю возиться с LOD, так что это не будет исправлено. Тем более, это не так заметно, ведь многие стандартные дома в ванильной игре тоже имеют глюки с LOD.

1.05a : удалены дефолтные дублирующиеся генераторы в меню крафта. Есть вероятность, что они все же будут, если у вас стоят какие-либо моды на генераторы. Ничего страшного не произойдет, просто в меню они будут повторяться.

1.05 : исправлена проблема с маркером на карте.

1.04 : исправлена проблема с невозможностью начала крафта в поселении. Убранли необходимость зачищать поселение прежде, чем вы получите доступ к Мастерской (враги все равно остались в локации и могут напасть). Добавлены оружейный верстак и химлаборатория для использования в обоих бункерах и самом Уэст-Эверетт. Пофиксен ESP-файл.

1.03 : фикс свечей, что некорректно разбирались. Фикс мусора, который не разбирался. В скраплист добавили изгородь.

1.02 : фикс потолочных ламп в домах, которые не разбирались. Исправлены предметы, проходившие сквозь стены. Неразбираемые свечи в северном доме.

1.01 : исправлена проблема с Мастерской, когда пропадала возможность крафта, после полной зачистки поселения. Убран респаун врагов. Исправлена ошибка, из-за которой лозы не удалялись с домов из-за их границ. Исправлено несколько скриптов. Исправлена плавающая платформа, при уничтожении водонапорной башни.

Перед установкой версии 1.04, обязательно достаньте все личные вещи из поселения, выйдите за его пределы и сделайте резервное сохранение. Автор все проверил по нескольку раз, но лучше быть защищенным, чем обиженным. =)

У многих была проблема с модом в плане восстановления старых объектов, исчезновения ваших построек, респавна врагов и так далее и так далее.

Для всех тех, кто ставил мод раньше: удалите старую версию полностью и скачайте новую с обновленным переводом и моими личными изменениями. Дальнейшие инструкции читаем в графе «Установка».

Всех, кто имеет мод Scrap Everything, прошу обратить внимание. В инструкции мода написано, что он должен стоять ПОСЛЕ ВСЕХ модов, чтобы все, что вы устанавливаете он мог разобрать. Мод West Everett должен обязательно идти после него т.е. в самом конце, чтобы не возникло никаких проблем с респавном врагов и восстановлением старых, снесенных вами, построек. Мы с caleb68 почти 2 недели искали истину и нашли ее. =)

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

West Everett Estates Player Settlement

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

The full area of West Everett Estates as a player settlement, additionally two interior bunker settlements within West Everett Estates.

Author’s instructions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

ATTENTION:
Before installing Version 1.04, make a new save game, pull all your items from the West Everett Workbench and stick them in a different container just to be safe, the workshop container hasn’t been changed but the workbench itself and the quest controlling the settlement has, and its always better to be safe then sorry. After installing 1.04, go to the workbench and activate it like normal for a new settlement even if you’ve used this settlement before.

If you are currently using the old ‘Playthrough Patch’ please uninstall it prior to installing 1.04, version 1.04 addresses the fix in the patch, and corrects the additional problem for current playthroughs. Do to this problem the area itself no longer needs to be cleared before being able to use the workbench.

This was a user requested mod, A few people asked me to make this and well, after much work, and testing from Popay55, here it is 🙂

This is a huge Settlement, Smaller then Spectical Island but the largest player based settlement on the mainland that I’ve seen so far.
This turns the full area of West Everett Estates into a player settlement, additionally, the destroyed houses and empty lots now have post war houses at there location. Turn the West Everett Estates into a full community where you can assign people to the various houses on location to make it feel as they are families living in the community.

Amost everything here is scrappable, please go through all the screenshots to see the area completely cleared of scrappable objects. The Screenshots do it more justice then I can with words alone.

And anyone who tried talking to me during my hair pulling experiences here lol.

Compatability:
SPRING CLEANING:
if your using Spring Cleaning, Please make sure that you have the mods in the following load order to prevent any issues with spring cleaning:

settlement mod
SC_expandedScrapList
Spring Cleaning Compatibility patch

This will ensure full compatibility with spring cleaning 🙂
The Spring Cleaning Compatibility patch can be found here: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/12702/?
(updated from recent conversation in posts)

SCRAP EVERYTHING:
Scrap Everything has been found to have compatibility issues with this mod, causing things not to function properly, one key giveaway is if you see any of the destroyed buildings in the West Everette Estates. If you are having issues with the mod and use Scrap Everything, A user said that placing this mod AFTER Scrap Everything will correct the issues.

Version 1.05a:
Removed duplicate generator recipes, no worries, they only created the standard generators, just cleanup to the crafting menu.

Version 1.05:
Fixed issue with West Everett Estates map marker being Improperly assigned in existing games.

Version 1.04:
Fixed issue with some current playthrough’s not being able to get the settlement.
Removed the need to clear the settlement area before aquiring the workbench, you’ll still want to clear out the super mutants however.
Added a small weapons workbench for use in the bunkers and West Everett
Added a small chems workbench for use in the bunkers and West Everett
Minor Cleanup on ESP.

Version 1.03:
Fixed more candles that weren’t scrapping properly
Fixed debris that wouldn’t scrap on carport
Compatability setup for Optional House Scrapping addon.
Added Recipe to scrap holly hedges.

Version 1.02:
Fixed roof lights that were not scrappable in the houses.
Fixed some items in two houses that were poking through walls.
Fixed candles on north yellow house that were misaligned with the window.
Added optional file that will allow you to scrap the houses in West Everett Estates. (seprate download)

Version 1.01:
Resolved Issue with a Super mutant respawning
Resolved issue where some players would lose control of the workbench after clearing the settlement.

Note: the super mutant who was respawning may respawn once after installing the newer version, after that he should no longer respawn in the area.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

West Everett Estates Player Settlement

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

The full area of West Everett Estates as a player settlement, additionally two interior bunker settlements within West Everett Estates.

Author’s instructions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

ATTENTION:
Before installing Version 1.04, make a new save game, pull all your items from the West Everett Workbench and stick them in a different container just to be safe, the workshop container hasn’t been changed but the workbench itself and the quest controlling the settlement has, and its always better to be safe then sorry. After installing 1.04, go to the workbench and activate it like normal for a new settlement even if you’ve used this settlement before.

If you are currently using the old ‘Playthrough Patch’ please uninstall it prior to installing 1.04, version 1.04 addresses the fix in the patch, and corrects the additional problem for current playthroughs. Do to this problem the area itself no longer needs to be cleared before being able to use the workbench.

This was a user requested mod, A few people asked me to make this and well, after much work, and testing from Popay55, here it is 🙂

This is a huge Settlement, Smaller then Spectical Island but the largest player based settlement on the mainland that I’ve seen so far.
This turns the full area of West Everett Estates into a player settlement, additionally, the destroyed houses and empty lots now have post war houses at there location. Turn the West Everett Estates into a full community where you can assign people to the various houses on location to make it feel as they are families living in the community.

Amost everything here is scrappable, please go through all the screenshots to see the area completely cleared of scrappable objects. The Screenshots do it more justice then I can with words alone.

And anyone who tried talking to me during my hair pulling experiences here lol.

Compatability:
SPRING CLEANING:
if your using Spring Cleaning, Please make sure that you have the mods in the following load order to prevent any issues with spring cleaning:

settlement mod
SC_expandedScrapList
Spring Cleaning Compatibility patch

This will ensure full compatibility with spring cleaning 🙂
The Spring Cleaning Compatibility patch can be found here: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/12702/?
(updated from recent conversation in posts)

SCRAP EVERYTHING:
Scrap Everything has been found to have compatibility issues with this mod, causing things not to function properly, one key giveaway is if you see any of the destroyed buildings in the West Everette Estates. If you are having issues with the mod and use Scrap Everything, A user said that placing this mod AFTER Scrap Everything will correct the issues.

Version 1.05a:
Removed duplicate generator recipes, no worries, they only created the standard generators, just cleanup to the crafting menu.

Version 1.05:
Fixed issue with West Everett Estates map marker being Improperly assigned in existing games.

Version 1.04:
Fixed issue with some current playthrough’s not being able to get the settlement.
Removed the need to clear the settlement area before aquiring the workbench, you’ll still want to clear out the super mutants however.
Added a small weapons workbench for use in the bunkers and West Everett
Added a small chems workbench for use in the bunkers and West Everett
Minor Cleanup on ESP.

Version 1.03:
Fixed more candles that weren’t scrapping properly
Fixed debris that wouldn’t scrap on carport
Compatability setup for Optional House Scrapping addon.
Added Recipe to scrap holly hedges.

Version 1.02:
Fixed roof lights that were not scrappable in the houses.
Fixed some items in two houses that were poking through walls.
Fixed candles on north yellow house that were misaligned with the window.
Added optional file that will allow you to scrap the houses in West Everett Estates. (seprate download)

Version 1.01:
Resolved Issue with a Super mutant respawning
Resolved issue where some players would lose control of the workbench after clearing the settlement.

Note: the super mutant who was respawning may respawn once after installing the newer version, after that he should no longer respawn in the area.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

West Everett Estates Player Settlement

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

The full area of West Everett Estates as a player settlement, additionally two interior bunker settlements within West Everett Estates.

Author’s instructions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

ATTENTION:
Before installing Version 1.04, make a new save game, pull all your items from the West Everett Workbench and stick them in a different container just to be safe, the workshop container hasn’t been changed but the workbench itself and the quest controlling the settlement has, and its always better to be safe then sorry. After installing 1.04, go to the workbench and activate it like normal for a new settlement even if you’ve used this settlement before.

If you are currently using the old ‘Playthrough Patch’ please uninstall it prior to installing 1.04, version 1.04 addresses the fix in the patch, and corrects the additional problem for current playthroughs. Do to this problem the area itself no longer needs to be cleared before being able to use the workbench.

This was a user requested mod, A few people asked me to make this and well, after much work, and testing from Popay55, here it is 🙂

This is a huge Settlement, Smaller then Spectical Island but the largest player based settlement on the mainland that I’ve seen so far.
This turns the full area of West Everett Estates into a player settlement, additionally, the destroyed houses and empty lots now have post war houses at there location. Turn the West Everett Estates into a full community where you can assign people to the various houses on location to make it feel as they are families living in the community.

Amost everything here is scrappable, please go through all the screenshots to see the area completely cleared of scrappable objects. The Screenshots do it more justice then I can with words alone.

And anyone who tried talking to me during my hair pulling experiences here lol.

Compatability:
SPRING CLEANING:
if your using Spring Cleaning, Please make sure that you have the mods in the following load order to prevent any issues with spring cleaning:

settlement mod
SC_expandedScrapList
Spring Cleaning Compatibility patch

This will ensure full compatibility with spring cleaning 🙂
The Spring Cleaning Compatibility patch can be found here: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/12702/?
(updated from recent conversation in posts)

SCRAP EVERYTHING:
Scrap Everything has been found to have compatibility issues with this mod, causing things not to function properly, one key giveaway is if you see any of the destroyed buildings in the West Everette Estates. If you are having issues with the mod and use Scrap Everything, A user said that placing this mod AFTER Scrap Everything will correct the issues.

Version 1.05a:
Removed duplicate generator recipes, no worries, they only created the standard generators, just cleanup to the crafting menu.

Version 1.05:
Fixed issue with West Everett Estates map marker being Improperly assigned in existing games.

Version 1.04:
Fixed issue with some current playthrough’s not being able to get the settlement.
Removed the need to clear the settlement area before aquiring the workbench, you’ll still want to clear out the super mutants however.
Added a small weapons workbench for use in the bunkers and West Everett
Added a small chems workbench for use in the bunkers and West Everett
Minor Cleanup on ESP.

Version 1.03:
Fixed more candles that weren’t scrapping properly
Fixed debris that wouldn’t scrap on carport
Compatability setup for Optional House Scrapping addon.
Added Recipe to scrap holly hedges.

Version 1.02:
Fixed roof lights that were not scrappable in the houses.
Fixed some items in two houses that were poking through walls.
Fixed candles on north yellow house that were misaligned with the window.
Added optional file that will allow you to scrap the houses in West Everett Estates. (seprate download)

Version 1.01:
Resolved Issue with a Super mutant respawning
Resolved issue where some players would lose control of the workbench after clearing the settlement.

Note: the super mutant who was respawning may respawn once after installing the newer version, after that he should no longer respawn in the area.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

West Everett Estates

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

42 comments

фоллаут 4 мод уэст эверетт. av 2849737. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-av 2849737. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка av 2849737. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 14797104. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 14797104. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 14797104. Violet_Angel Локализатор -->

The zero happiness issue along with the apparition of a Commonwealth entry in the PipBoy’s settlement list indicates that this mod’s map marker has been badly done. When a map marker isn’t implemented like it should, the game cannot «see» where the location is situated and replaces that location with Commonwealth.

The map marker implementation is often bugged when one turns an existing location with an existing map marker into a settlement and the existing map marker is tinkered with.

The only solution to this is for the mod author to have close look at the map marker in the creation kit and look for errors.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 14797104. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 14797104. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 14797104. Violet_Angel Локализатор -->

You’re wrong. I’ve done some serious testing for a few people who made large settlement mods (and very long talks with them) and the problems all arise from a badly implemented map marker or a location marker not rightly connected to the WorkShop.

I haven’t yet used this mod and my comment was aimed at everyone who has a problem with whatever settlement mod to make sure they haven’t got a Commonwealth entry in their PipBoy’s settlement list.

So, I wan’t implying you messed up the map marker, just notifying folk that other settlement mods they use can cause the issue.

If you want to know more about the issue, talk to Tarsis31, m0ds1984 or SpeedyNL.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

I am also getting the 0 happiness and no settlers bug. I have another custom settlement mod working fine without this kind of issues, so I do believe, seeing that this has happened to other players that this might indeed be a bug in this mod.

Killroyics, it would be great if you could have a look and see if that could be fixed. I am trying to learn how custom settlements creation works so I could fix it myself, but well, it would still leave this awesome mod with an issue.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

I plan to do at least one more update to all my mods in the near future but I have recently moved to a new location and am still trying to set up my new home and business location and I have not had the time to look into anything at this time. I hope everyone can be patient and enjoy the updates when I have time to do them. At that time I will try to address all bug issues.

Thank You and Game on
KillroyICS

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

That’s great! I hope you manage to find the time to fix it.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

Thanks for this mod. I love having another huge area to build in.

However I can’t seem to save my settlement at this location using the Transfer Settlement mod.

Any ideas about this?

Among other things a name of the settlement in some location seems to be missing in that the xfer process just finds the name as «Commonwealth»

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 1326741. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 1326741. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 1326741. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

I am glad you are enjoying the mod please let me know if you find any bugs. I will be doing a few more mods I can add cranberry bog to the list and take a look at it.

Thanks and game on.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 38486575. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 38486575. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 38486575. Violet_Angel Локализатор -->

Looks promising. I wonder if it’s compatible with this mod:

Somehow I doubt it, but maybe if I loaded Taffington Island second? Probably make some of the existing structures non-removable, but maybe I’ll give it a try anyway.

I always wanted to clean that mess up.

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 2791584. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 2791584. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 2791584. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. avatar. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-avatar. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка avatar. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 32223150. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 32223150. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 32223150. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 10310780. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 10310780. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 10310780. Violet_Angel Локализатор -->

фоллаут 4 мод уэст эверетт. photo thumb 42572490. фоллаут 4 мод уэст эверетт фото. фоллаут 4 мод уэст эверетт-photo thumb 42572490. картинка фоллаут 4 мод уэст эверетт. картинка photo thumb 42572490. Violet_Angel Локализатор -->

Do not scrap or disable that blue mail box or a railroad quest is undoable!
and i´m curious what happend to the spawns of the Mutants and what happend if they spawnd.
For explanation: there is another mod what did the same and some people say it works but it wont work on my game. Every time the mutants respawn the whole settlement or area will get a cell reset even if the mod say «no cell reset».

I do not wanna say this mod will not work. i just wanna say be carefull there. I hope it works but i can’t test it yet.

Edit: it took more than a ingame week till i experienced the cell reset on this area.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *