фоллаут 4 моды на генератор
Fallout 4 «Unlimited Power/Генераторы на 10000»
Автор: | Expired6978 Источник: nexusmods |
Особенности: | Простенький, полезный, но все же читерский мод. Из плюсов отмечу экономию места и лимита на постройки. Заменяет стандартные параметры мощности на 10 000 энергии. Одного генератора хватит теперь на все. |
Установка: | 1. Распаковать архив в папку Data, находящуюся в корне игры 2. Открыть plugins.txt (стандартный путь C:\Users\%USER%\AppData\Local\Fallout4\plugins.txt) 3. Добавить в конце UnlimitedPower.esp и сохранить. |
Заменяет: | Стандартные параметры энергии в генераторах |
Скриншоты: |
Автор, а если у меня нет плагин.текст то что создать мне его?
Apolon18Batyka он должен быть наверняка, думаю можно и самому создать, в стоковом варианте у него запись такая: # This file is used by Fallout4 to keep track of your downloaded content. # Please do not modify this file. Fallout4.esm
Строитель Администрации А создать нужно в корневой или в дате?
Apolon18Batyka нет, по пути: C:\Users\%USER%\AppData\ Local\Fallout4\plugins.txt
Строитель Администрации Ну тогда у меня точно такого нет в папке.
Apolon18Batyka Лежит в Appdata/Fallout 4/plugins.txt
это не в папке. диск С открываешь, там папка User или Пользователи. В ней будет папка с названием твоего юзера на компе, или администратора папка, в ней открываешь AppData далее Local, ищи Fallout4\. Вот в ней и будет plugins.txt
у меня нет этой папки
Коля Еньков какой папки нет?
Fallout 4 → Файлы
Fallout 4 — продолжение кульотовой серии ролевых игр в мире постапокалипсиса. В игре полностью переработана система прокачки, игровой. Подробнее
Маленький генератор со всеми ресурсами для деревни Fallout 4
Маленький генератор который дает 500 энергии, 100 еды и воды, а также 200 защиты.
Инструкция по установке трейнера
Как правильно распаковать файл?
Как правильно установить трейнер?
Способ установки у всех трейнеров схож и заключается в том, чтобы поместить все файлы в дистрибутив игры, в ту же папку, где находится исполняемый файл, который и отвечает за запуск игры. Иногда найти его не так уж и просто, но если у вас на рабочем столе есть иконка, с помощью которой можно запустить игру, то вы можете воспользоваться следующим способом:
1. Нажать правой кнопкой мыши на иконку;
2. В открывшемся контекстном меню выбрать опцию «Свойства»;
3. В открывшемся окне перейти на вкладку «Ярлык» и нажать на кнопку «Расположение файла».
После этого в «Проводнике» откроется папка, в которой и находится EXE-файл игры. Трейнер нужно скопировать в ту же папку, если в инструкции, приложенной к трейнеру, не сказано иначе.
После этого останется только запустить трейнер и ознакомиться с сочетаниями клавиш для активации его возможностей, а затем, не закрывая трейнер, запустить игру.
Please log in or register
To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account
Utopia Generator CK version 8 options
File information
Last updated
Original upload
Created by
Uploaded by
Virus scan
Tags for this mod
About this mod
Alters the vanilla small generator or the Wasteland Workshop fusion generator to do a lot more for your settlement depending on which ESP you choose. Four versions for each!
Author’s instructions
File credits
This author has not credited anyone else in this file
Donation Points system
This mod is not opted-in to receive Donation Points
NEWS: New version and tutorial uploaded! Combo versions of both generators now up on bethesda.net for Xbox users! Please let me know here if you run into any problems, if you are on console please make sure to mention that and the version you’re having issues with. Please be aware that my name on Bethesda.net IS different. If you see my mods posted under the name Dark_Mandalore they have been uploaded by me.
The mod is newly updated and made completely in the Creation Kit.
There are now several variants of the mod with helpful features.
Base Version
Sets the small generator to put out 500 power and create 100 food and water. It also gives a 200 defense rating to your settlement.
Radiator Version
Same as Base but wirelessly radiates power for lights and other non-wired objects. Value set at 5000. No more ugly cables and pylons everywhere!
Happiness Version
This SHOULD increase your settlement’s happiness. I’m not 100% on if I got the right value. It’s set at 100. Please be sure to let me know if it doesn’t work. It DOES take time for the bonus to apply to the settlement’s happiness so far as I’ve seen.
Combo Version
As the name implies it’s got both power radiation and happiness bonuses. Perfect for if you want to light up a settlement but don’t care to try and please your residents that much.
Wasteland workshop versions are the same but use the Fusion Generator, they are labeled with a WW in the esp name. Do not use multiple files altering the same generator at the same time to avoid possible conflicts. In other words pick one vanilla and/or one wasteland workshop version. As you can probably guess (I hope) the wasteland workshop version requires the DLC to function.
This mod does NOT alter construction costs for these generators.
Please log in or register
To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account
Food Generators
File information
Last updated
Original upload
Created by
Uploaded by
Virus scan
Tags for this mod
About this mod
Tired of everyone having to work food to keep a settlement running, need some NPCs to act as guards or vendors? this mod adds 3 new food resource generators that automatically produce food without settlers working them.
This mod does not have any known dependencies other than the base game.
Mods requiring this file
Author’s instructions
File credits
This author has not credited anyone else in this file
Donation Points system
This mod is not opted-in to receive Donation Points
Food Generators By Tazzdevil27
I saw something similar on the nexus and i remember thinking it was a good idea, but then i didn’t want to have something replace one of the games already defined generators and cause it to produce food instead, i wanted to add some new ones that wouldn’t break the games pre-existing generators.
The Basics
This mod adds in 3 new generators into the food resource category, they can be found at the end of all the games default food, they look like normal power generators but require power input and produce food! (that’s about it really).
Compatibility
There shouldn’t be any comparability issues, this mod only adds things to the game instead of modifying any pre-existing stuff, however any re textures of the power generators will effect the food generators in the same way, there is almost no way to tell the two apart besides what they produce. (i will add new models and textures for these in the future).