транспорт февер 2 моды renfe 451
Renfe’s 450 and 451 series is a set of double-decker cars acquired in March 1988 from GEC-Alsthom with the aim of using them on long lines, with a minimum distance between stops of 4 kilometers and strong demand at the end of the line, which required a high seating capacity.
The UT450 unit has been created from scratch, modeleded with Blender3D and for graphics retouching used GIMP. It has taken about a month of work during nights and weekends, trying to reflect the details of the real model while maintaining a compromise between game performance (too much detail can slow it down) and considering that Transport Fever is a game of strategy and construction and one spends most of the time away from the models in a «bird’s eye view».
This pack includes the following liveries:
Cercanías: from 1994
Pantone: from 2007
Regionals: from 2011
For each livery, only one variants is available:
M+R+C: Original composition of the UT451 consisting of one engine, one wagon and a tail wagon with cabin.
The characteristics of these units in the game are the following:
Maximum speed
140 km / h
The capacity of the units is adjusted to the difficulty parameters and mods that exist in the game. They do not have to coincide with the real ones.
Repaints and Modifications:
You can share this model ‘as is’ with no modification as long as you mention me as a creator.
The creation of repaints of the model must be consulted with me and authorized.
Modification of the model must be previously authorized.
Транспорт февер 2 моды renfe 451
В разных играх мастерская Steam может использоваться по-разному, но всё, что тут есть, сделано обычными участниками сообщества Steam, такими же как и вы.
При подготовке страницы модификации или предмета в Мастерской Steam теперь вы можете добавить интерактивное трехмерное превью предмета вдобавок к видео и скриншотам.
Пример использования превью можно найти на странице модификации Doomhammer, созданной пользователем johnskyrim:
https://sketchfab.com/models/7b08add6fb40478a9bc465a8ef0d8ffb
Превью помогает получше ознакомиться с предметом, сценой или моделью, осматривая их со всех сторон в трехмерном пространстве.
Чтобы добавить трехмерное превью, вам понадобится создать бесплатный аккаунт на сайте Sketchfab (http://sketchfab.com/) и загрузить свою модель. Процесс подобен публикации видео на сайте YouTube. После загрузки предмета и создания соответствующей страницы на Sketchfab, вам останется лишь указать ссылку на ту страницу в новом поле при редактировании скриншотов и видео предмета в Мастерской Steam.
Превью также можно использовать в Обсуждениях, Объявлениях и Greenlight.
We’re going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we’ll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.
We’ve done this because it’s clear we didn’t understand exactly what we were doing. We’ve been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they’ve been received well. It’s obvious now that this case is different.
To help you understand why we thought this was a good idea, our main goals were to allow mod makers the opportunity to work on their mods full time if they wanted to, and to encourage developers to provide better support to their mod communities. We thought this would result in better mods for everyone, both free & paid. We wanted more great mods becoming great products, like Dota, Counter-strike, DayZ, and Killing Floor, and we wanted that to happen organically for any mod maker who wanted to take a shot at it.
But we underestimated the differences between our previously successful revenue sharing models, and the addition of paid mods to Skyrim’s workshop. We understand our own game’s communities pretty well, but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating. We think this made us miss the mark pretty badly, even though we believe there’s a useful feature somewhere here.
Now that you’ve backed a dump truck of feedback onto our inboxes, we’ll be chewing through that, but if you have any further thoughts let us know.
The Steam Workshop has always been a great place for discovering community-made mods, maps, and items for a variety of games. Starting now with The Elder Scrolls V: Skyrim, the Workshop is also a great place for community content creators to earn money by selling their greatest works.
We think this is a great opportunity to help support the incredible creative work being done by mod makers in the Steam Workshop and to encourage more top-quality work. This new feature allows mod authors to choose whether to list their items for a fixed price, for pay-what-you-want, or to make their item available for free. As a customer and fan of Skyrim, you’re able to explore both paid and free mods, quests, and items.
The whole feature is best explained in the full press announcement and on the detailed announcement page and FAQ here: http://www.steamcommunity.com/workshop/aboutpaidcontent
Along with these new options available to mod-creators, we’ve added a few features to support the experience and make everything as easy as possible:
With over 24,000 free mods available for Skyrim in the Steam Workshop, there will always be lots to do and explore for free. Now you can also find mods with a specified price, or mods where you can choose how much you wish to support the creators. The price is up to the mod creators.
When shopping for anything, it’s still important to spend a little time learning about any product you are about to purchase. But, if after purchase you find that a mod is broken or doesn’t work as promised, you can easily get a refund of that mod within 24 hours of your purchase. View the full refund policy here.
If you’re new to Skyrim and haven’t yet tried it out, now is your chance. Available now through April 26th, Skyrim is free to play. Just visit the Skyrim store page and click the ‘play’ button to download and start playing. If you decide you want to keep the game, it’s also on sale for 75% off regular price!
To prepare for this announcement, we’ve asked a few community mod makers to prepare some content for release. Browse Paid Skyrim Mods
Whether you’re just getting started or are already a professional artist or developer, now you can make money from your creations in the Steam Workshop.
Starting with The Elder Scrolls V: Skyrim, you can make new cosmetic items, custom skins, fancy houses, epic quests, entire new cities, or just a new hat for Lydia. Once you’ve made your creation, you can easily set a price and earn a portion of each sale made through the Steam Workshop.
Plus, many more of your favorite Workshop games will support paid content in the coming weeks. Check out the full announcement and FAQ for more details.
The limitation of paid, revenue-generating Workshops to Valve content has been an unfortunate consequence of the sheer number of challenges required in order to scale to a global audience of creators and players. Today we’re happy to announce that after a ton of work, the first curated Workshops for non-Valve games have opened: Dungeon Defenders: Eternity and Chivalry: Medieval Warfare.
This is really exciting news and means that more high quality content will be available for the game you love playing. Plus, purchases of this great new content directly enables those community members to continue practicing their craft and making more awesome content.
We expect more curated Workshops to become available for creators and players in various games over the coming weeks and months.
The Workshop has continued to grow and a larger number of contributors are now earning revenue from more pieces of content in a wider variety of games. To help answer questions about where revenue is coming from, we’re also launching a set of new tools that enable contributors to view real-time sales data for their items as well as view detailed per-item revenue breakdowns and historical statements.
Once you have content accepted into a paid, curated Workshop, you’ll see a link to «View Your Revenue» from your «My Workshop Files» page. If you don’t have any content accepted yet, now’s a great time to get involved!
We just released an update for the Steam Workshop that adds a voting queue for item selection and a new home page for each Workshop to highlight cool content.
Workshops for games such as Team Fortress 2, Dota 2, and Counter-Strike: Global Offensive include a type of items that players vote on to help determine which items can get accepted and made available for use in the game.
Workshops with these types of items now have a voting queue, similar to the queue in Greenlight or on the Steam home page. This queue will make it easy to discover new and interesting items to vote on, and will help the game teams get a better measure of community interest on the variety of items being considered for use in the game.
Each product Workshop now has a new home page design, helping to highlight the most interesting content in the Workshop, and to also better expose a variety of ways to browse the Workshop. With this new home page, customers can now more easily see mods, maps, or items created by authors they follow, see what their friends are marking as favorites, and read about recent Workshop news from the game teams.
This new home page also provides space for games to run special events such as themed contests, or to highlight new types of content supported by their Workshop.
This update has automatically applied to all games and software with a Steam Workshop, so just check out your favorite Workshop to see these new features.
Renfe 451
Uploaded · November 19, 2020
Author: Kaminari
Last revision: 30 Sep, 2020 at 21:35 UTC
File size: 27.44 MB
Description:
All my models are free, not expecting anything in return. However, if you are enjoying the game again with my models and would like to thank my work, you can always buy me a beer or a Burger King menu by following the following link:Invite a beer to Kaminari! [paypal.me]
You can follow me on the following social networks:
Renfe’s 450 and 451 series is a set of double-decker cars acquired in March 1988 from GEC-Alsthom with the aim of using them on long lines, with a minimum distance between stops of 4 kilometers and strong demand at the end of the line, which required a high seating capacity.
The UT450 unit has been created from scratch, modeleded with Blender3D and for graphics retouching used GIMP. It has taken about a month of work during nights and weekends, trying to reflect the details of the real model while maintaining a compromise between game performance (too much detail can slow it down) and considering that Transport Fever is a game of strategy and construction and one spends most of the time away from the models in a «bird’s eye view».
This pack includes the following liveries:
For each livery, only one variants is available:
The characteristics of these units in the game are the following:
Лучшие моды Transport Fever 2
Transport Fever 2 наконец-то вышла, и уже появляется большое количество модов, улучшающих этот транспортный симулятор. С геймплеем, охватывающим период от 1850-х до нашего времени, улучшить можно действительно много чего.
Будь это новые транспортные средства, улицы, автобусные остановки или что-то еще, в нашем списке собраны лучшие моды для Transport Fever 2 – как самые необходимые, так и просто интересные.
Наш перечень лучших модов для Transport Fever 2 был расширен с тех пор, как вышла игра, и это будет продолжаться, пока моддеры вносят свой вклад в развитие игры. Поэтому проверяйте данный список на наличие обновлений.
Marc’s Street and Trampack
Мод Street and Trampack от пользователя Marc добавляет несколько новых улиц, включая зеленые трамвайные пути. Аддоны можно найти в меню улиц, в категории “Трамваи”, где будут два типа: дороги без красной полосы приоритетного движения для автобусов и дороги, у которых ИИ не сможет строить дома и на которых также нет красных полос.
More Line Colors by LINX
Если вы хотите раскрасить и оживить ваши города, то вам должен понравиться мод More Line Colors от LINX. Игроки получат доступ к 20 официальным цветам, а также к 80 цветам Pantone, которые можно наносить на полосы и транспортные средства.
Night Mode
Устали от дневного света? Мод Night Mode, как следует из названия, затемняет всё вокруг, так что игровой процесс в Transport Fever 2 максимально похож на ночной. Эта модификация в настоящий момент является экспериментальной, и в ней пока нет смены дня/ночи, но все равно возможность убавить солнечный свет очень пригодится.
Urban Bus Stops
Это одна из двух модификаций, связанных с автобусными остановками в Transport Fever 2. Urban Bus Stops добавляет городской автобус, который можно использовать, начиная с 2000 года. Автор EISFEUER собирается дополнить набор различными опциями в будущем.
Rural Bus Stops
В противовес современному аналогу выше, мод Rural Bus Stops от EISFEUER заглядывает в прошлое, добавляя три автобусные остановки, две из которых доступны с 1850, а третья – с 1950
NL Modular Station
Мод NL Modular Station добавляет различные модули для использования игроком во время строительства станций. Тут есть адаптивные платформы, внешний вид которых меняется в зависимости от наличия дороги; динамичные переходы, автоматически создающие мосты между установленными лестницами и т. д. Единственный недостаток – отсутствие поддержки конечных станций.
Animals Asset
Animals Asset добавляет в Transport Fever 2 больше флоры и фауны. В моде представлены коровы и лошади, а еще появились интересные места за пределами бетонных джунглей.
Better RCI Colors
В Transport Fever 2 тепловые карты являются очень полезными инструментами, с помощью которых вы можете без лишних усилий оценить положение вашей транспортной системы. Модификация Better RCI Colors улучшает тепловые карты, делая их более контрастными и заметными.
Fences
Мод Fences попал в наш список лучших модов для Transport Fever 2, потому что с ним у вас не только появится больше предметов в игре, но еще и возникнет желание переключиться с широких транспортных сетей на малые проекты. В этом моде добавлены заборы, стены и живые изгороди.
Игроку показывается предварительный вид соединения объектов друг с другом, а еще можно изменить расположение лицевой стороны и поведение при столкновении для каждого сегмента.
Spitzkehre +++
Повышает эффективность ж/д станций, добавляя депо, пассажирскую и товарную станции, не требуя при этом прочих сооружений.
Enhanced Train Station Cargo Capacity
В оригинальной Transport Fever 2 можно уменьшить место хранения груза. Но если это перерастет в проблему, то вам поможет Enhanced Train Station Cargo Capacity. Благодаря нему все платформы, расположенные у модуля на ж/д станции, и все платформы вдали от модуля будут считаться местом хранения груза.
Modular Station Roof
Modular Station Roof облегчает процесс постройки крыш ж/д станций. Хотя этот мод был создан вместе с упомянутой выше модификацией NL Modular Station, вы спокойно можете использовать его по отношению к любой современной станции в оригинальной игре. Кроме того, есть современный вариант, работающий со станциями только после 1975 года.
Cargo Asset Set
Еще один из лучших модов для Transport Fever 2. В игру добавлены контейнеры и цистерны различных размеров, а также декоративные грузовые прицепы.
Different Cargo Icons
Иногда небольшой мод оказывает огромное воздействие, и именно так обстоят дела с модификацией Different Cargo Icons. Она просто меняет цвет грузовой иконки, чтобы она отличалась от пассажирской, и чтобы вы реже ошибались.
DB Class 10
На любой странице модификаций для Transport Fever 2 вы сразу же заметите бесконечное число локомотивных модов, которые призваны разнообразить оригинал. Даже несмотря на то, что производство DB Class 10 было прекращено в 1968, он все равно привлек наше внимание. И дело тут не только в его внушительности, но и в уникальном стиле данного локомотива.
Industry Extra Assets
Добавляет в игру 41 аддон без столкновений, тем самым увеличивая количество промышленных сооружений. От деревянных ящиков и навесов до целых нефтеперерабатывающих заводов – этот мод расширяет промышленные зоны.
Connum’s German Traffic Assets
Мод German Traffic Assets от пользователя Connum добавляет в Transport Fever 2 десятки новых немецких дорожных знаков, давая игрокам больше простора в плане тематики городов. Некоторые знаки можно использовать только в определенное время, что повышает достоверность.
Better Roundabout
Мод Better Roundabout добавляет в Transport Fever 2 возможность прокладывать сложные дорожные развязки. Круговой перекресток не только классно выглядит, но еще и увеличивает пропускную способность транспорта. На выбор есть несколько типов дорог, в том числе и подвесная. Всё это расширяет геймплей и улучшает внешний вид дорог.
Retaining Wall Asset
Один из тех простых модов, суть которых ясна из названия. Установив его, вы сможете построить у дорог подпорные стены, которых почему-то нет в оригинале.
Ventabren Railway Viaduct
Прямиком с юга Франции, стильный мод Ventabren Railway Viaduct добавляет еще один тип дорог для любителей поездов – начиная с 1990 г.
Transport Fever 2 – Renfe 451
Renfe 451 mod for Transport Fever 2.
Renfe’s 450 and 451 series is a set of double-decker cars acquired in March 1988 from GEC-Alsthom with the aim of using them on long lines, with a minimum distance between stops of 4 kilometers and strong demand at the end of the line, which required a high seating capacity.
The UT450 unit has been created from scratch, modeleded with Blender3D and for graphics retouching used GIMP. It has taken about a month of work during nights and weekends, trying to reflect the details of the real model while maintaining a compromise between game performance (too much detail can slow it down) and considering that Transport Fever is a game of strategy and construction and one spends most of the time away from the models in a “bird’s eye view”.Liveries
This pack includes the following liveries:
Cercanías: from 1994
Pantone: from 2007
Regionals: from 2011Variants
For each livery, only one variants is available:
M+R+C: Original composition of the UT451 consisting of one engine, one wagon and a tail wagon with cabin.In-game features:
The characteristics of these units in the game are the following:UT450 M+R+C
Maximum speed
140 km / h
The capacity of the units is adjusted to the difficulty parameters and mods that exist in the game. They do not have to coincide with the real ones.
Repaints and Modifications:
You can share this model ‘as is’ with no modification as long as you mention me as a creator.
The creation of repaints of the model must be consulted with me and authorized.
Modification of the model must be previously authorized.