тул ган для гаррис мод
Тул ган для гаррис мод
Credit goes to Syanide!
This is a client-side tool for building contraptions with extreme precision, aligning objects for either aesthetic or functional perfection. To accomplish this task a grid is projected onto the object you are pointing at and by p.
A collection of entities connectable by data wires, which allows for the creation of advanced contraptions.
A tool for duplicating contraptions that include many complex components including Wiremod devices, and most other SENTs.
Nebual made the amazingly creative icon for this.
Ground up rewrite meant to make up for some of the shortcomings of the first iteration of AdvDupe. Still considered alpha!
A tool that allows easy animation playback for all entities that have animations. This will not work on Left 4 Dead 1 and 2, Portal 2, CS:GO models, it’s a problem with Garry’s Mod, not this mod.
Please note that not all models have animations. This too.
An improved bodygroup tool, also supporting skins! And it works on effects too!
Right/Left click on an entity to select it.
Reload to select yourself
If the entity is highlighted with halo effect, then open context menu and ma.
A handy tool for server owners and mappers to easily create Navigation Mesh for maps for Nextbot NPCs to use.
This simple little addon adds many stock materials to be selected on your material STool list.
All materials come from either HL2 or Garry’s Mod. CSS materials are also added, but only if CSS is mounted. You do not need CSS for this mod to work.
Ever want to build something out of boxes with out them breaking? Or want to use wood furniture from HL2 and not have it break? Well now you can! With this simple tool. Just left click on a prop and it will make any prop unbreakable 😀
==== END OF SUPPORT ====
I am no longer putting time into this addon.
Feel free to pick up development on your own.
Link to source: http:// waa.ai /va16
==== END OF SUPPORT ====
EDIT: Here’s a link to the original author’s version of the S.
IF YOU GET GETINFONUM ERRORS, DO THIS IN YOUR CONSOLE
Formerly ‘Easy Precision’, this tool allows exact movement of objects for accurate building. Push/pull, rotate, and sn.
The parenting tool of the future!
Don’t you hate it when you flip your parented car and its body goes through the ground? Or having to use jelly welds to get any physics at all?
Physical Parent allows you to parent entities while keeping perfect, rigid.
==== END OF SUPPORT ====
I am no longer putting time into this addon.
Feel free to pick up development on your own.
Link to source: http:// waa.ai /va1g
==== END OF SUPPORT ====
Fixed for GM13, with other minor tweaks, by me.
Not original.
Тул ган для гаррис мод
Now you can make Toolgun into Firearm with Battery Energy.
Most famous high-caliber pistol staring as Toolgun Prop. What can be worse?
Be modern. Be badass. Don’t buy AWP.
This is another tiny «reskin» or re-model that replacing default Toolgun. So. Deagle. Somebody (Vector I guess) requested it and I have a time when I need Deagle-Toolgun myself. So. it is. I took it from «Counter.
Because we need something «modern», but not as reskin.
«Separate Prop»-version of «Colt Python Toolgun Reskin», because someone need this as separate model, but not as reskin. Have two skins and Trigger bodygroup. That’s all.
Because we need something «modern»
A better Toolgun. For more accuracy and detail tools.
It’s a small addon for posers and scenemakers. I saw Toolbow and thing «wow, I need this for comic», so I turn toolbow as separate model, that not replace toolgun, but it’s not workable. I include C_.
Тул ган для гаррис мод
Начнем с простого, что необходим для начала работы?
Где создавать папку?
— Где угодно, даже на рабочем столе
Последнее обновление руководства: 05.07.2020
Ctrl+X (Удалить в Области)
Ctrl+C (Скопировать Область)
Ctrl+S (Сохранить все)
Далее нажимаем на ярлык Paint Net, переходим в «Расположение файла», перекидываем все необходимое из архива в папку с Paint Net, кроме «x86» и Readme.
Отлично, теперь paint.net поддерживает файлы формата vtf
После чего, у нас появляется желание творить, в таком случае, преступаем.
(название вашей папки)\materials\models\weapons\v_toolgun
[]
После чего, нам необходимы 3 файла для начала работы с vtf файлами, которые у нас на данный момент отсутствуют.
** ГОТОВЫЕ ПАПКИ И ПРАВИЛЬНЫЕ ПУТИ ДО ФАЙЛОВ
— В наличии для редактирования:
1. Crowbar
2. Physgun
3. Toolgun
4. KillIcon
Нажимаем двойным кликом на файл, который весит больше всего (открывается ваш reskin)
После чего, просто закрываем.
Открываем программу Paint Net
В пустое окно перекидываем наш файл для редактирования
Открывается ваш Reskin, необходимо его удалить, делаем как на Фото ниже
Применяем инструмент для выделения области, и нажимаем на Ctrl+X
Отлично, область удалена, применяем наше фото, делая reskin.
Перекидываем ваше фото в Paint.Net, в окне выбираем «Открыть Изображение»
Все, наш Reskin готов, осталось только залить!!
Необходимо установить программу GMPT (gmpu)
После установки открыть!! (если нельзя открыть, устанавливаем javascript)
Далее закрываем все окна, кроме самой программы, начинаем настраивать.